Zalety integracji firmowej w hotelu

Imprezy integracyjne są znane wszystkim firmom – pozwalają one na swobodne poznanie się nowych pracowników i wprowadzenie do całej grupy pozytywnej atmosfery, dzięki której codzienna praca jest przyjemniejsza. Kluczowym elementem takich spotkań integracyjnych jest dobre do nich miejsce. Obecnie coraz więcej firm decyduje się na organizację takich integracji w hotelach ze względu na naprawdę wiele zalet tego rozwiązania. Oto one.

Dogodna lokalizacja

Pierwszą i z całą pewnością jedną z największych zalet organizacji spotkań integracyjnych w hotelu jest lokalizacja poszczególnych obiektów. Hotele, które oferują wynajem sali na takie spotkanie, najczęściej znajdują się w centrum dużego czy średniego miasta, co pozwala na bezproblemowe znalezienie danego obiektu oraz dobry dojazd zarówno własnym samochodem, jak i środkami komunikacji miejskiej, czy taksówką.

Co więcej, lokalizacja hotelu w centrum miasta pozwala również na zwiedzenie danego miejsca w miarę możliwości, a także bliski dostęp do sklepów, w których można szybko kupić niezbędne drobiazgi czy pamiątki.

Możliwość noclegu

Wiele spotkań integracyjnych organizowanych przez firmy to spotkania połączone z wyjazdami. Ma to na celu odseparowanie się od codziennej rutyny i stresów i swobodne zapoznanie się z innymi pracownikami. Duże znaczenie ma także zmiana samego miejsca, co każdy wie z doświadczenia – już krótki, weekendowy wyjazd pozwala na wypoczynek i spojrzenie na życie z innej perspektywy. Kiedy zatem spotkanie integracyjne będzie odbywało się w dalekim od firmy miejscu, niezbędne będą noclegi dla wszystkich pracowników. Wówczas hotel jest miejscem idealnym, ponieważ można w nim zorganizować imprezę integracyjną oraz wynająć pokoje dla uczestników.

Integracja w wielu przypadkach wpływa na pozytywne relacje w zespole.

Liczne możliwości

Poszczególne firmy decydują się na różnego rodzaju spotkania i wyjazdy i potrzebują do tego konkretnych sprzętów i wyposażenia. Hotele obsługujące różnorakie spotkania biznesowe posiadają szereg urządzeń takich jak rzutniki oraz meble, w tym niezbędne krzesła i biurka, które pozwalają na przeprowadzenie wielu spotkań w sposób profesjonalny i komfortowy. Dlatego organizując spotkania integracyjne pracowników w hotelu, możemy skorzystać z szeregu dogodnych rozwiązań, dzięki którym spotkanie takie będzie udane i odpowiednio przygotowane.

Ważnym czynnikiem każdej integracji jest również miejsce, w którym się ona odbywa. Organizując ją w hotelu, możemy wybierać spośród licznych sali o różnych wielkościach i konfiguracjach, dzięki czemu każda firma znajdzie salę odpowiednią dla danej liczby uczestników i ich zapotrzebowania. Nie bez znaczenia jest również gwarantowany dostęp do windy oraz szerokie przejścia, dzięki którym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich czy o kulach mogą przemieszczać się bez problemu.

Dobra kuchnia

Każda integracja to spotkanie i wspólne ucztowanie, dlatego nie bez znaczenia jest menu podczas danej imprezy. Warto pamiętać, że stałą częścią dobrych hoteli są ich restauracje, w których podawane są zarówno lokalne, jak i międzynarodowe przysmaki, dzięki czemu miejsca te cieszą się powodzeniem wśród wszystkich gości hotelowych oraz mieszkańców danych miast. Organizując integrację w hotelu, automatycznie możemy zamówić na każde spotkanie wybrane potrawy i przekąski. Dzięki temu pracownicy mają szansę na spróbowanie nowinek kulinarnych, a organizator nie musi szukać miejsc posiłku wśród różnych knajp w mieście.

Obsługa na poziomie

Warto pamiętać również o tym, że podczas integracji, zarówno tej na miejscu, jak i wyjazdowej, ważna jest obsługa wszystkich gości. Organizując imprezę w hotelu, można być spokojnym o to, czy każdy pracownik trafi we właściwe miejsce i czy będzie odpowiednio poinformowany na każdy ważny dla niego temat. Hotelowa recepcja, a także pracownicy baru czy restauracji to osoby dobrze obeznane z lokalnymi wydarzeniami, miejscami oraz wiedzące dokładnie które spotkanie ma miejsce w danej sali.

Dlatego każdy uczestnik integracji firmowej z łatwością znajdzie miejsce tego spotkania, będzie wiedział, gdzie może zaparkować swój samochód, dowie się, co warto w pobliżu zwiedzić oraz będzie dokładnie poinformowany na temat komunikacji miejskiej, pogody czy miejsca na zakupy. Tym samym wyjazd integracyjny czy jednodniowe spotkanie będzie wolne od stresu, ponieważ każdy uczestnik będzie czuł się pewnie i bezpiecznie, nawet w całkowicie nieznanym sobie mieście.


W zakresie integracji polecamy Hotel Jasek we Wrocławiu <<